Duin en Strand | Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Algemeen

Ik heb geen stroom (meer) op de plaats

Op uw plaats heeft u 10 Ampère stroom (max. 2200 watt). Indien u geen stroom heeft, is de zekeringsautomaat gesprongen. Stroomgevallen kunt u tijdens kantooruren bij de receptie aangeven. Daarbuiten tot 22.00u 's avonds kunt u de intercom in de kiosk gebruiken.

Reservering

The motorhome site is fully booked, now what?

Oh no, the motorhome site is fully booked.

It is also possible to book a green camping pitch or a paved driveway pitch with your motorhome online. After payment, you will be given access to the campsite/camper pitch with your registration number. Please note that some camping pitches and paved driveway pitches are located behind the campsite reception (Entrance A).

Annulering

Kan ik kosteloos annuleren?

Nadat u online gereserveerd heeft, kunt u niet meer kosteloos annuleren. Annulering gaat op basis van de Recron voorwaarden. In vele gevallen is het wel mogelijk uw verblijf eenmalig op een ander moment in te halen. Hiervoor dient u per mail contact met ons op te nemen.

What does our cancellation risk include?

The cancellation risk only applies if the entire reservation is cancelled for one or more campers and the arrival date has not yet started. From the date of arrival, the cancellation risk does not apply. You can file a claim with any travel insurance you may have taken out after arrival.

The tenant is obliged to inform the campsite of the cancellation and the reason for cancellation within 3 days of the event and to confirm in writing to the campsite within 7 days with the reason for cancellation, submitting the original supporting documents. The participants are obliged to cooperate and provide truthful information regarding the investigation of the reason for cancellation. If one person in the group cancels, payment will be made only for that person and not for the whole group.

The cancellation risk is triggered in case of serious illness, serious accident or death of yourself or first-degree relatives. Cancellations due to epidemics including Covid-19, among others, are excluded. In all other cases not mentioned, the cancellation risk does not apply and nothing will be refunded. If a reservation is cancelled according to a valid reason mentioned above and the cancellation risk has not been participated in, the amount paid up to that point will NOT be refunded. We strongly advise you to participate in the cancellation risk. Cancellation is only possible at the same time as booking the reservation.

What are Recron conditions?

The RECRON terms and conditions contain the rights and obligations that are important within the cooperation between the entrepreneur and the consumer. These RECRON conditions were drawn up after consultation with the ANWB and the Consumers' Association and provide insight into the legal guidelines that apply. This makes it clear to both entrepreneurs and guests how matters such as guarantee, cancellation, liability and payment work.

You can find the RECRON conditions here.

Reserveren

Zijn alleen reizende groepen jongeren welkom op de camperplaats?

Helaas zijn groepen jongeren niet welkom op de camperplaats. De reservering zullen wij ook annuleren. Jonge stelletjes zijn wel welkom.

Kan ik kosteloos annuleren?

Nadat u online gereserveerd heeft, kunt u niet meer kosteloos annuleren. Annulering gaat op basis van de Recron voorwaarden. In vele gevallen is het wel mogelijk uw verblijf eenmalig op een ander moment in te halen. Hiervoor dient u per mail contact met ons op te nemen.

Welke online betalingsmethoden zijn er?

Om online een reservering te kunnen maken, dient u direct te betalen. Wij accepteren de volgende betaalmethoden:

  • Ideal, het online betalingssysteem voor de Nederlandse gast.
  • Bancontact, het online betalingssysteem voor de Belgische gast.
  • Sofort-Banking en Giropay, het online betalingssysteem voor de Duitse gast.

Helaas is het niet mogelijk om met een credit card of PayPal account te betalen.

Hoe maak ik een reservering?

U maakt vrij gemakkelijk een online reservering. Dat doet u via deze pagina.

  1. Kies een aankomst / vertrekdatum
  2. De plaatsen die groen zijn, zijn boekbaar. De rode plaatsen zijn helaas al verhuurd.
  3. Plaats gekozen? Druk op blauwe button 'Selecteren'
  4. U vult uw gegevens in en gaat akkoord.
  5. U wordt doorverwezen naar Mollie om de reservering te betalen.
  6. Na betaling ontvangt u de reserveringsbevestiging en e-mail met toegangscode.
Kan ik ook reserveren zonder direct te betalen?

Het is helaas niet mogelijk een online reservering te plaatsen, zonder direct de betaling te voldoen.

Waarom ontvang ik geen toegangscode

In bijna alle gevallen ontvangt u binnen 5 minuten na de online betaling automatisch uw toegangscode per mail.

Wanneer u geen toegangscode ontvangt, kan het de volgende oorzaken hebben:

  • De automatische mail is in uw spam-box terecht gekomen.
  • U gebruikt een '...@t-online.de' adres. Neem dan a.u.b. contact op.
  • U heeft een campingplaats en geen plaats op Camperplaats Brouwersdam geboekt. Indien u een campingplaats geboekt hebt, ontvangt u na incheck een slagboomkaart en geen automatische toegangscode.
Booking online doesn't work for me.

You can only make an online reservation if you pay directly online. This can be done easily with Ideal, Credit Card, Bancontact, Sofort Banking and Giropay. Payment by PayPal is not possible due to the expensive costs. Should you fail, we can make a manual booking by e-mail (€ 7.50 per manual booking).

Aankomst

Moet ik inchecken

U hoeft niet in te checken, met uw toegangscode kunt op de dag van aankomst de camperplaats vanaf 13.00u betreden.

Vanaf hoelaat ben ik welkom?

Heeft u een online reservering gemaakt? Dan is de plaats vanaf 13.00u beschikbaar voor u. Op de dag van vertrek, dient u de plaats weer voor 12.00u te verlaten. Uitchecken is niet nodig.

Indien u ter plaatse een reservering maakt, kunt u ten alle tijden de plaats betreden met uw toegangscode.

Did you book online in advance?

Then there is no need to check in at the ticket machine. The barrier opens automatically with your license plate or personal access code and you can drive to your pitch as soon as 1 pm.

Your license plate and code will be valid throughout your stay at the camper van site. On the day of your departure, the pitch must be vacated by 12 noon.

Didn't make your reservation online?

Then, on arrival, first park your motorhome in the car park and walk to the white cottage. Indicate how long you want to stay and the system will display the free pitches. You fill in some details and after paying with your debit card, the pitch is booked for you and you can drive through the barrier with your license plate.

Verblijf

Ik heb een vraag, waar kan ik terecht?

Tijdens de openingstijden van de receptie van de naastgelegen Camping Duin en Strand, staan onze collega's voor u klaar. Verder zijn wij bereikbaar via de intercom in de camperkiosk of per email (info@camperplaatsbrouwersdam.nl)

Waar vind ik de WIFI code?

De WIFI code staat in uw aankomstmail of ticket van de camperkiosk vermeldt. Onze Camperplaats Brouwersdam WIFI kunt u kosteloos gebruiken.

Tijdens de openingstijden van de receptie, kunt u ook even binnenlopen.

Mijn reservering is gewijzigd, wat nu?

Het is mogelijk dat uw gezelschap wisselt, of iets aan de reservering gewijzigd moeten worden. U kunt dat vooraf per mail (met reserveringsnummer), of ter plaatse bij de receptie van Camping Duin en Strand doen.

Ik wil graag verlengen, hoe doe ik dat?

U kunt op 2 verschillende manieren verlengen. Voor beide manieren dient u een nieuwe reservering te maken.

  1. Via onze website kunt u eenvoudig een nieuwe reservering maken. U ontvangt dan ook een nieuwe toegangscode.
  2. Vanaf 8.00 uur 's ochtends komen de plaatsen vrij aan de camperkiosk. U kunt in de kiosk een nieuwe reservering maken.

Het is mogelijk dat uw plaats al bezet is. Het is dan de bedoeling dat u een andere plaats kiest.

Vertrek

Kunnen wij ook later dan 12.00u vertrekken?

Uw code werkt tot 12.15u. Het is helaas niet mogelijk om een late check-out te boeken. Het beste kunt u contact opnemen met de receptie van Camping Duin en Strand.

Moet ik uitchecken

Het is niet nodig om uit te checken. Op de dag vertrek verloopt de toegangscode automatisch om 12.15u. U dient de plaats voor 12.00u te verlaten.